LÅS PÅ SYKKELHUSET

Nå er det montert lås på sykkel huset.
Denne vil bli satt i drift etter at vi har sendt ut info.

Alle medlemmene som bruker sykkel i havna må registrere «Sykkel Parkering» på sin side. 
Samme måte som en båt registrering. Hente opp båten: «Sykkel Parkering»

Medlemmet må henvende seg på havnekontoret for å få 
«Sykkel Parkering» merke til sykkelen, og aktivere adgang til sykkel huset via brikken de
har fra før.

Vedlagt bilde av «Sykkel Parkering» merke