VIKTIG INFORMASJON VEDR. PARKERING

Det viser seg at det er utfordringer med å få kjøpt parkering på Sjølyst gjennom ny parkerings operatør (APCOA). Dette jobbes det med og vi håper at dette er i orden snart og beklager det inntrufne. 

Betalparkeringen på området trer derfor i kraft fra og med 04.06.24

Vi beklager det inntrufne.

Trond Ramstad – styreleder FB-1860

Flere nyheter

LÅS PÅ SYKKELHUSET

Nå er det montert lås på sykkel huset.Denne vil bli satt i drift etter at vi har sendt ut info. Alle medlemmene som bruker sykkel i

Les mer