Bom på Sjølyst

Fjernkontrollene har blitt aktivert igjen fra 24.mars og er aktive frem til 31. oktober 2022.

Bommen vil være åpen fra 09-15 alle dager fra 1. april, så det er lettere å komme inn i påsken med flere biler for vårpuss.

Flere nyheter

LÅS PÅ SYKKELHUSET

Nå er det montert lås på sykkel huset.Denne vil bli satt i drift etter at vi har sendt ut info. Alle medlemmene som bruker sykkel i

Les mer