Vinterhavn – Opplag

Det er pr 3/9-21 også åpnet for søknad fra medlemmer med ansiennitet fra 2020.

For medlemmer med ansiennitet fra 2021 må vi dessverre fremdeles avvente pågang fra medlemmer med bedre ansiennitet. 

Søknad registreres via «min side», aktuell båt må være registrert. Informasjon er sendt pr epost til alle som har båt registrert.

Det er kun båter i årets vinteropplag som kan ha master liggende i mastestativet under vinteropplaget. Masten må være fjernet fra stativet senest 15 juni.

Alle henlagte master etter denne dato uten egen avtale med foreningen vil bli fjernet. 

Flere nyheter

LÅS PÅ SYKKELHUSET

Nå er det montert lås på sykkel huset.Denne vil bli satt i drift etter at vi har sendt ut info. Alle medlemmene som bruker sykkel i

Les mer