DUGNAD OG ÅPNING AV OUSTØYA

Lørdag 2. mai var det dugnadsdag på Oustøya med full innsats og godt humør! Vi ryddet kriker og kroker, vasket bort vinterstøvet og fikk endelig satt ut vanntrampolinen – nå kan både små og store plaske med stil. Klubbhuset ble skinnende rent og klart for sesongen, så her blir det nok godt å slappe av etter lange dager på sjøen.

Da alt var klart, samlet vi oss til åpning med tale, bobler i glasset og et realt smell – nå er båtsesongen endelig i gang!

Flere nyheter

LÅS PÅ SYKKELHUSET

Nå er det montert lås på sykkel huset.Denne vil bli satt i drift etter at vi har sendt ut info. Alle medlemmene som bruker sykkel i

Les mer