UANMELDT MILJØKONTROLL PÅ SJØLYST

27. april hadde vi en uanmeldt miljøkontroll på Sjølyst. Det ble oppdaget noen brudd og vi ber dere alle om å følge reglementet vårt på opplaget. Her er noen av punktene som vi må bli bedre på:

– Hold miljøstasjonen ryddig
– Bruk presenning ved skraping eller påføring av bunnstoff, oljeskift og annet vedlikehold
– Rydd opp etter deg! Ikke sett igjen avfall under båtene og hjelp til å holde området fritt for søppel

Flere nyheter

LÅS PÅ SYKKELHUSET

Nå er det montert lås på sykkel huset.Denne vil bli satt i drift etter at vi har sendt ut info. Alle medlemmene som bruker sykkel i

Les mer