De nye bryggene fra Vik Ørsta som skal bli ny brygge 1 til sommeren er ankommet havna. Nå skal de forankres og nye gangbaner og utriggere skal monteres. Alt blir klart til neste sommer, så det er bare å glede seg!
Dugnaden i havne, tirsdag 5. mai, gikk for fulle raker og koste-feiing! Vi ryddet, feiet og gjorde området så fint at selv måkene nikket anerkjennende.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.